Saturday 18 May 2013

Happy Teacher Day......??

Assalamualaikum ............
huhuhu bru bpe hari lepas hpy teacher day waaaaa gitu...........okeh aku nk cerita skit psal teacher day.selalu aku yg akan bg hadiah kat cikgu tapi time skull jela skg xdew da cume bg ucapan jela hhuhu....aku kan kjew at skull tdika jdi pmbantu cikgu xsngka aku gak dpat hdiah dr stden at skull 2...yela bru sblankan kje kat situ ....pgi2 aku p kjew mcm biasa smpai kat skul aku trus p blakang pas 2ada bdk datang ...teacher...teacher zani(yana n anis pngiil) ye knape.......? ini untuk teacher yana bg...huhuhu aku trus glak...bkn untuk teacher kot aku trus smbung ....yana n anis trus blah....aku psing2 de hdiat at meja blkang hu mang trse dhargai n bdk2 nie......aku trus snyum sowg2 huhuhu pas 2emeli pla dtg....teacher nie untuk teacher zani.....smpai la hri strusnye aku dpt hdiah dr bdk2 2....huuhuh mang hpy la coz xpnah dpt pon hdiah time teacher day....pew2 pon thanz yew teacher syg kowg smua.......kenangan terindah......

No comments:

Post a Comment