Friday 10 May 2013

pelbagai CERITA ........

Assalamualaikum.......rase da bpe bulan tak bercerita kat blog nie...bukan da lupe cume mls kot hehhehe.skarang da msk bln 5..pejam celik pejam celim umr aq da msk 20thn.alhamdulilah msih dpnjangkan umr ,mcm xprcaya lak umr da 20thn...zaman skola pon da tinggal  rsult pon da kluar now zaman prkerjaan plak ceywah huhu....dlu kje dkat dmart at Felda Ijok,Perak now aku kje dkat kl,,,....jadi pembantu tdika je...alhamdulilah da sbulan aku brkhidmat dkat situ huhuh mcm dalame je en....kje kat stu mncabar la jgak yela nk mlayan krnah bdk2 lg en....yang paling mencabar time kne ganti kelas hahhaha nk nagis rasenye ...baru aku taw bukan senang jadi cikgu....memerlukan tahap kesabaran y paling tinggi dan juga mntal...hahha smua la snang cite kne brsiap sedia..hope aku kje dkat sini lame la...dapat gak aku cari pengalaman kat skul 2.....pengalaman yang boleh membina semangat diri....rmai yang tnye xnk smbung stdy ke....bkn xnk cume xnk memakse diri...ada rzki aku akan smbung klau xde takpela....weh nak sentuh skit bab cinta2 nie.....lpas aku pts n ex aku,aku ada knal someone ni dia ok baik cume aku btol2 xmmpu nak blz cinta dia...aku tak xtaw la ape sbbnye mgkin aku blm brsedia....kalau dia bace blog aku ni aku mntak maaf sgat2 bukan niat nak prmain2kan kau cume aku blm brsedia....aku akan doakan yg terbaik utk kau....thanz coz sudi knal dgan saya .....maaf lagi skali......betol kate orang bila kita da dwasa bnyak bnda yg kita harus utamakan terutama diri kita sndiri dan kluarga tercinta....bnyak kekurangan dan kesalan yg harus aku perbaiki....aku harap semoga dipermudahkan...bnyak masa yg aku perlukan bukan dua atau 3hari....seminggu atau duamngu bnyak  sgt masa yang aku prlukan........harap maklum ....len hari kita jmpa lg.....bnyak crita yg akan dcritakan insyALLah......esok 12-05-2013 hari ibu....buat  mak HALIJAH BINTI LOJI yg brada di kmpung adk nk ucapkan slamat hari ibu...trima kasih sbb mnjaga adk sjak adk dlm prut mak lg smpai la skrang...mak adk mntak maaf diatas sgala ksalah yg adk prnah lakukan..maafkan adk....pengrbanan mak amat2 besar dan tiada nilainya.....mak adk SAYANG dkat mak sgt2....adk harap mak dpanjangkan umr,sht2 slalu,dmrahkan rzki dan harap mak dapat jejakan kaki ke Mekah dgn ayah trcinta.....utk ayah ADNAN BIN ABAS adk syg syh sgt2..trima kasih sbb ayh dah besarkan adk mnjaga adik bri adk ilmu,makan mnum tmpat tngal dan mcm2 la terlalu bnyak pngorbanan ayah buat adk...maafkan adk ye ayh.....maaf utk smuanya dan halalkan utk smuanya mak ayh...... ADK SYG  MAK AYAH........RINDU SGT2.......k la t aku smbung cerita bubye assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment